Friday, September 11, 2009

Long time....

Nu var det länge sedan jag skrev något eller la upp nya bilder. Det blir väl så när man börjar jobba, det finns liksom inte tid till nånting... Jag tänker hela tiden att det ska bli bättre, att jag kommer in i det och då kommer energin tillbaka. Jag hoppas det i alla fall. Har du några tips på hur man får mer energi?

Eftersom vi installerat Ubuntu på datorn har vi inga aktuella bilder just nu, men det kommer snart. Det händer ju så mycket med ungarna hela tiden! Vincent håller på och lär sig gå, och Alice tränar på att se "lurig ut".

Tills dess, en pärla:
(Alice på balkongen, Semesterresa till Teneriffa feb 2007)



Long time no word or pictures here. Since I went back to work I haven't taken the time to update the blog, seems like there is no time nor energy for that sort of thing. Have you any tips on how to boost your energy levels? I would greately appreciate them...

Anyway, sorry about there being no new pics, I'll try and put some up really soon. Until then you'll have to make do with an old one from our vacation to Tenerife in Feb 2007, Alice on the balcony.

2 comments:

Anna Wolf said...

Vilken söt bild! Har hon varit så där liten!!??? Hu, vad tiden går fort....

Lena Kristina said...

Den där tiden kommer aldrig. Det är min erfarenhet så det gäller att ta den i stunden. prioriteringarna blir ju lite tuffare när man har 2 barn , jobbar och har hus, bil och stor vänkrets. Nog känner jag igen det. det är ju så kul att vara med er också så ni får ju säkert så många förfrågningar om umgänge.
Energi ja, mitt grundrecept är gröna drinkar 3ggr/dag och så mycket levande föda som möjligt, frukt, bär och naturligtvis att röra på sig. Du känner nog receptet men att ge till sig själv är många gånger svårare än att se till att barnen får sina vitaminer. Kram till er mamma Lena kristina