Thursday, November 13, 2008

Sjalmys och fårskinnsmys



Gissa om mormor är nöjd när hon får bära Vincent i sjalen!

English: a very proud grandmother with Vincent in a babywrap.



Vincent myser på fårskinnet. Han är grymt lik sin storasyster på den här bilden. Jag skall leta rätt på en bild på henne i samma ålder så får ni se. Han är betydligt större dock, är det för att han är kille?

English: Vincent looks very much like his big sister in this picture. I'll try and find a pic of her the same age so you can see for your self. He's considerably larger though! Is it because he's a boy?
Posted by Picasa

1 comment:

Unknown said...

jag svarar nej, det är inte för att han är kille men det är ju bara jag som inte tror på sådant... ;-) nu ska vi inte vara politiska och filosofiska!
Guuud, GRATTIS till Vincent! Jag är helt imponerad att även Alice är storasyster, lilla pluttAlice liksom. Din mor är väldigt lik dig (eller tvärtom eller hur man nu ska säga?), lika sjukt snygga båda två!

Glöm inte att jag gärna läser mer och SER mer av ert hus och inredningen i det!
Puss!/fantazygrrl